Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-08-10

Czy do liczby 20 pracowników nakładającej obowiązek wprowadzenia regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania wlicza się zarządzających zakładem pracy

Od sierpnia przyjęliśmy do pracy dwie nowe osoby i stan zatrudnienia naszej spółki wzrósł do 21 osób. Wśród tych 21 osób jest jednak prezes zarządu zatrudniony na podstawie umowy o pracę (członkowie zarządu są zatrudnieni na podstawie kontraktów) i główny księgowy. Bez osób zarządzających nasz stan zatrudnienia wynosi 19 osób. Czy w tej sytuacji mamy obowiązek wydania regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania? Jeżeli tak, to ile mamy na to czasu?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00