Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-03-25

Czy powierzenie pracownikowi dodatkowych czynności może nastąpić przez zmianę jego zakresu obowiązków

Pracownik zatrudniony na stanowisku księgowego ma zakres obowiązków ustalony na piśmie. Chcemy przydzielić mu nowe czynności, które będzie wykonywał w ramach dotychczas zajmowanego stanowiska. Czy wystarczy zmienić zakres obowiązków tego pracownika? Jak postąpić, gdy pracownik nie zaakceptuje nowych obowiązków i nie wyrazi zgody na zmianę zakresu swoich obowiązków?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00