Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-09-01

Czy pracodawca pokrywa koszty pracownika poniesione w związku z przesunięciem urlopu?

Jestem właścicielem kilku cukierni, w których zatrudniam 17 pracowników. Zgodnie z planem urlopów jedna z pracownic miała wykorzystać urlop w okresie od 16 do 27 sierpnia 2004 r. Z uwagi na zwiększoną ilość pracy w ostatnim czasie oraz choroby pracowników musiałem na jeden dzień przed rozpoczęciem urlopu powiadomić ją o braku możliwości jego wykorzystania w ustalonym terminie. Pracownica zażądała ode mnie zwrotu kosztów wycieczki, którą wcześniej opłaciła. Czy ma rację?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00