comment
Porada
Data publikacji: 2004-09-01
Czy pracodawca pokrywa koszty pracownika poniesione w związku z przesunięciem urlopu?
Jestem właścicielem kilku cukierni, w których zatrudniam 17 pracowników. Zgodnie z planem urlopów jedna z pracownic miała wykorzystać urlop w okresie od 16 do 27 sierpnia 2004 r. Z uwagi na zwiększoną ilość pracy w ostatnim czasie oraz choroby pracowników musiałem na jeden dzień przed rozpoczęciem urlopu powiadomić ją o braku możliwości jego wykorzystania w ustalonym terminie. Pracownica zażądała ode mnie zwrotu kosztów wycieczki, którą wcześniej opłaciła. Czy ma rację?
PROBLEM
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka