comment
Porada
Data publikacji: 2007-06-10
Czy można wydawać pracownikom RMUA z podpisem elektronicznym lub wysyłać je pocztą elektroniczną
Jesteśmy firmą zajmującą się obsługą kadrowo-płacową spółek. W ramach naszych zadań wystawiamy pracownikom zatrudnionym w obsługiwanych spółkach raporty RMUA - około 11 tysięcy w miesiącu. Podpisywanie takiej liczby dokumentów jest niezwykle czasochłonne. Czy dopuszczalne byłoby przekazywanie pracownikom comiesięcznego raportu o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia opatrzonego zeskanowanym podpisem upoważnionego pracownika lub umieszczaniem na wydruku raportu imienia i nazwiska ww. pracownika w postaci zapisu komputerowego, czy ewentualnie przesyłanie tych informacji pocztą elektroniczną?
PROBLEM
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka