Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-09-25

Co zrobić w sytuacji, gdy z powodu trudności finansowych zakład pracy nie może wypłacić świadczeń chorobowych

Z powodu trudności finansowych od stycznia br. nie wypłacamy pracownikom regularnie wynagrodzeń za pracę. W niektórych miesiącach wypłaciliśmy tylko zaliczki na poczet wynagrodzenia. Zawiesiliśmy również wypłatę przysługujących pracownikom premii miesięcznych i kwartalnych. Dwoje pracowników przyniosło nam we wrześniu zwolnienia lekarskie. Jedno z nich przypada na okres ciąży. Jak ustalić podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego tych pracowników? Czy jest wymóg, że musimy wypłacić w pierwszej kolejności te świadczenia? Co zrobić, gdy zabraknie pieniędzy na wypłaty?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00