Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-02-10

Czy w informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazać pracownikowi wymiar przysługującego mu zaległego urlopu

Pracownik był u nas zatrudniony na podstawie umowy na czas określony od 1 grudnia 2006 r. do 31 stycznia 2007 r. Ma on prawo do 26 dni urlopu wypoczynkowego. W czasie trwania tej umowy nie wykorzystał żadnego dnia urlopu. Z pracownikiem tym zawarliśmy kolejną umowę o pracę od 1 lutego do 19 maja 2007 r. i w jej trakcie ma on wykorzystać zaległy urlop. Jak w takim przypadku podać mu informacje o warunkach zatrudnienia w zakresie urlopu wypoczynkowego? Czy należy podać też informacje o zaległym urlopie niewykorzystanym podczas poprzedniej umowy?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00