Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-04-10

Czy pracodawca ponosi koszty wyrobienia paszportu delegowanego pracownika

 Chcemy wysłać naszego pracownika w delegację do Maroka. Pracownik powiedział nam, że nie może się tam udać, ponieważ nie posiada paszportu. Zobowiązaliśmy go więc do wyrobienia tego dokumentu, gdyż bardzo nam zależy, by był członkiem delegacji, którą wysyłamy do tego kraju. Pracownik zgodził się, lecz żąda sfinansowania przez nas kosztów wyrobienia paszportu (w tym wykonania specjalnych zdjęć). Twierdzi, że prywatnie paszport nie jest mu potrzebny, gdyż jedyne kraje, jakie odwiedza, to kraje UE, w których paszport od Polaków nie jest wymagany. Czy mamy obowiązek pokryć tego rodzaju koszty, czy powinien uczynić to z własnych środków sam zatrudniony?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00