Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-12-01

Jak sporządzić raporty za pracowników, którzy nie otrzymali wynagrodzenia?

Pracownicy w naszym zakładzie otrzymują wynagrodzenie do 10. dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Od 1 listopada br. zatrudniliśmy kilku nowych pracowników, którzy wynagrodzenie za ten miesiąc otrzymają w grudniu. Jeden z nich zachorował jeszcze w listopadzie, a wynagrodzenie za czas choroby również zostanie mu wypłacone w grudniu. Jakie dokumenty mamy obowiązek złożyć w ZUS za te osoby rozliczając składki za listopad br.?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00