Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-03-10

Jakie konsekwencje w zakresie czasu pracy ma przerwa w pracy zakładu wywołana na skutek nieprawidłowego działania pracownika?

W mojej firmie miał miejsce niegroźny pożar. Został szybko ugaszony, ale później przez pewien czas nie mogliśmy uruchomić maszyn, gdyż trzeba było sprawdzić aparaturę. Przestój z tego powodu trwał cały dzień. Okazało się, że pożar został wywołany przez jednego z pracowników (nieumyślnie). Czy w związku z tym czas poświęcony na gaszenie pożaru oraz na rozruch sprzętu powinien zostać tej osobie odliczony od wymiaru jej czasu pracy? Jeśli tak, to jak obliczyć ogólny (miesięczny) wymiar czasu pracy tego pracownika?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00