Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-07-25

Co zrobić w przypadku nieokreślenia miejsca pracy w umowie o pracę

Podjęłam pracę jako kadrowa w nowej firmie. Przeglądając akta osobowe pracowników zauważyłam, że jeden z nich (zatrudniony na stanowisku pracownika administracyjnego) w umowie o pracę nie ma określonego miejsca pracy. Jakie jest w takim przypadku jego miejsce pracy? Czy mogę uzupełnić ten brak? Pracownik wykonuje pracę w siedzibie firmy, jednak kilka razy w roku wyjeżdża w sprawach służbowych.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00