Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-05-21

Czy zleceniobiorca jest zobowiązany do sporządzenia raportu z wykonanego zlecenia

Zleceniobiorca w ramach umowy będzie świadczył na moją rzecz usługi marketingowe. Po zakończeniu wykonywania umowy chciałbym otrzymać szczegółowy raport w tej kwestii. Czy obowiązek sporządzenia takiego raportu wynika bezpośrednio z przepisów czy lepiej - i jeśli tak, to w jaki sposób - określić go w umowie zlecenia?

PROBLEM

RADA

Po zakończeniu umowy zleceniobiorca powinien złożyć sprawozdanie z przebiegu zlecenia. Umowa zlecenia powinna doprecyzować sposób, formę oraz zakres tego sprawozdania. Pozwoli to Panu nie tylko na otrzymanie sprawozdania, ale przede wszystkim na otrzymanie raportu zawierającego potrzebne mu dane i informacje.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00