Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-05-21

Jak rozliczyć koszty uzyskania przychodu i kwotę wolną od podatku, jeśli w jednym miesiącu wypłacono wynagrodzenie za dwa miesiące

W związku z rozwiązaniem 7 maja 2010 r. umowy o pracę nasz pracownik otrzymał wynagrodzenie za okres od 1 do 7 maja. Zostało ono wypłacone 10 maja wraz z wynagrodzeniem za kwiecień 2010 r. Czy dobrze obliczyłam zaliczkę na podatek uwzględniając pojedyncze koszty uzyskania przychodu i przyjmując jedną kwotę wolną od podatku?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00