Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-09-01

Jak obniżyć koszty zatrudnienia nowego pracownika?

Przyjęcie nowego pracownika często związane jest m.in. z kosztem utworzenia albo zmodernizowania stanowiska pracy dla tej osoby. Są to niekiedy wydatki połączone np. z zakupem nowych maszyn, sprzętu, mebli, środków ochrony indywidualnej czy ubrań roboczych. Istnieje kilka możliwości zmniejszenia tych obciążeń przez uzyskanie dofinansowania z urzędu pracy. Dofinansowanie to związane jest jednak z zatrudnianiem określonych grup pracowników.

Stanowisko pracy rozumiane jest tutaj jako przestrzeń pracy, w której pracownik lub zespół pracowników wykonuje pracę, łącznie z wyposażeniem w środki i przedmioty pracy.
Mam zamiar zatrudnić 2 osoby zarejestrowane jako bezrobotne. Wiąże się to z utworzeniem nowych stanowisk pracy. Czy jeżeli zatrudnię je na podstawie umowy na czas określony, to mogę ubiegać się o dofinansowanie? Ile może ono wynieść?
Tak, może Pan ubiegać się o dofinansowanie z urzędu pracy pod warunkiem, że okres zatrudnienia tych osób wyniesie co najmniej 12 miesięcy. Nie będzie ono wyższe niż 300% przeciętnego wynagrodzenia.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00