Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-06-10

Czy można odmówić udzielenia pracownikowi urlopu na żądanie

Prowadzę firmę doradczą. Moi pracownicy przeprowadzają specjalistyczne szkolenia, które są planowane ze znacznym wyprzedzeniem, a osoby w nich uczestniczące ponoszą wysokie koszty. Ostatnio zdarzyło się, że pracownik mający przeprowadzić szkolenie w dniu, w którym miało się ono odbyć, zażądał telefonicznie udzielenia urlopu na żądanie. Urlop został pracownikowi udzielony, ale firma poniosła duże straty i utraciła zaufanie klientów. Czy w przyszłości w podobnej sytuacji mogę nie udzielić pracownikowi urlopu na żądanie i jakie wiążą się z tym konsekwencje?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00