comment
Porada
Data publikacji: 2006-07-25
Jaka odprawa przysługuje księgowej - emerytce
Nasza firma 31 lipca br. likwiduje dział księgowości (od tej pory usługi te będzie świadczyła firma zewnętrzna). Trzy pracownice zostaną zwolnione z przyczyn niedotyczących pracowników. Jedna z księgowych 13 maja 2006 r. rozwiązała z naszą firmą umowę o pracę w związku z przejściem na emeryturę. Następnie od 15 maja br. została ponownie zatrudniona. Wcześniej księgowa zarabiała 4000 zł i pracowała na pełny etat. Po przejściu na emeryturę zarabia 2000 zł i jest zatrudniona na 1/2 etatu. 10 czerwca br. księgowe otrzymały opóźnioną premię bilansową (po 3000 zł każda). Pracę w firmie pracownica rozpoczęła 1 sierpnia 1998 roku. Jak ustalić wysokość jej odprawy?
PROBLEM
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka