comment
Artykuł
Data publikacji: 2005-08-16
Jaka temperatura powinna być w pomieszczeniach pracy?
Jaka temperatura powinna być w pomieszczeniach pracy?, sygn. SA/Bk 75/01
Odstąpienie przez pracodawcę od wykonania obowiązku zapewnienia pracownikom odpowiedniej temperatury w pomieszczeniach pracy może być usprawiedliwione względami technologicznymi, a nie jego sytuacją ekonomiczną (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 20 września 2001 r., SA/Bk 75/01, Pr. Pracy 2002/3/35).
Kontrola inspektora pracy przeprowadzona 23, 26 i 27 października 2000 r. w spółce „G” wykazała wiele uchybień związanych z przestrzeganiem przepisów prawa pracy, w tym przepisów regulujących zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy. W celu likwidacji nieprawidłowości inspektor pracy wydał decyzję dotyczącą zapewnienia w pomieszczeniu hali traków temperatury nie niższej niż 14°C.
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right