Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-08-16

Jaka temperatura powinna być w pomieszczeniach pracy?

Jaka temperatura powinna być w pomieszczeniach pracy?, sygn. SA/Bk 75/01

Odstąpienie przez pracodawcę od wykonania obowiązku zapewnienia pracownikom odpowiedniej temperatury w pomieszczeniach pracy może być usprawiedliwione względami technologicznymi, a nie jego sytuacją ekonomiczną (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 20 września 2001 r., SA/Bk 75/01, Pr. Pracy 2002/3/35).

Kontrola inspektora pracy przeprowadzona 23, 26 i 27 października 2000 r. w spółce „G” wykazała wiele uchybień związanych z przestrzeganiem przepisów prawa pracy, w tym przepisów regulujących zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy. W celu likwidacji nieprawidłowości inspektor pracy wydał decyzję dotyczącą zapewnienia w pomieszczeniu hali traków temperatury nie niższej niż 14°C.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00