Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-10-16

Jak rozliczyć przychód wypłacony z kilku tytułów po wyrejestrowaniu z ubezpieczeń?

Zatrudnialiśmy osobę na podstawie umowy zlecenia zawartej na okres od 16 maja do 31 sierpnia 2005 r., a następnie na podstawie umowy o pracę w okresie 1 września do 31 października 2005 r. Z powodu kłopotów finansowych firmy wynagrodzenie z obu tych tytułów wypłacimy dopiero w listopadzie. W jaki sposób należy to wykazać w dokumentach rozliczeniowych, skoro zleceniobiorca nie przystąpił do ubezpieczenia chorobowego?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00