Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-11-01

Jak ustalać harmonogram w równoważnym systemie czasu pracy?

Zatrudniamy pracowników w równoważnym systemie czasu pracy (do 12 godz. na dobę) w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca w naszym zakładzie odbywa się przez 24 godz. na dobę we wszystkie dni tygodnia. Z ustalonego harmonogramu pracy wynika, że pracownik musi przyjść do pracy np. w święto, w sobotę (w zakładzie przyjęto, że sobota jest dniem dodatkowo wolnym od pracy), jak również w niedzielę. Harmonogram przewiduje, że pracownik ma wolną niedzielę raz na 4 tygodnie. Czy mimo to mam obowiązek wyznaczenia dokładnie w harmonogramie pracy, który dzień jest dniem wolnym za przepracowaną sobotę, niedzielę czy święto, czy wystarczy, że tylko w harmonogramie jest zaplanowana dla każdego pracownika właściwa liczba godzin do przepracowania?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00