Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-01-10

Czy pracodawca jest zobowiązany wypłacić pracownikowi świadczenia rodzinne za okres wsteczny, jeśli błędnie rozpatrzył wniosek?

Ustalamy prawo do świadczeń rodzinnych dla naszych pracowników i zleceniobiorców. Pracownik, który się tym zajmuje, zsumował wszystkie dochody pracowników i nie uwzględnił, że z niektórymi zawieraliśmy dodatkowo umowy zlecenia, które od września 2005 r. należało uznać za dochód utracony, ponieważ umowy zostały rozwiązane. W przypadku dwóch pracowników dochód osiągnięty po odjęciu wynagrodzenia z umów zleceń nie przekroczy kwoty granicznej. Czy w związku z tym musimy jeszcze raz ustalić prawo do świadczeń i wypłacić je od września 2005 r., czyli od miesiąca, w którym został złożony wniosek?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00