Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-12-25

Jakie obowiązki ma pracodawca, gdy z powodu trudności finansowych nie rozliczył się całkowicie z odchodzącym pracownikiem

Z końcem grudnia br. odchodzi z mojej firmy specjalista ds. handlowych. Z powodu trudności finansowych przedsiębiorstwa nie rozliczę się całkowicie z tym pracownikiem do dnia rozwiązania umowy (nie wypłacę wszystkich należnych mu prowizji). Pracownik zgodził się, bym uregulował wszystkie płatności do 15 lutego 2007 r. (podpisaliśmy w tej sprawie porozumienie). Czy w zamieszczanej w świadectwie pracy informacji o długu należy wskazać jego wysokość? Jeżeli tak, to czy należy w niej ująć wysokość prowizji grudniowej, wymagalnej dopiero w styczniu 2007 r.? Jak sformułować taką informację?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00