Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-01-01

Czy w świadectwie pracy należy umieścić informację o uzyskanych przez pracownika kwalifikacjach?

Muszę wystawić pracownikowi świadectwo pracy. W trakcie trwania zatrudnienia w mojej firmie pracownik ten uczestniczył w licznych kursach i szkoleniach podwyższających jego kwalifikacje zawodowe. Czy w wystawianym dokumencie muszę zamieścić taką informację, mimo iż kursy były finansowane przeze mnie?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00