Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-08-25

Czy do legitymacji ubezpieczeniowej pracownika należy wpisywać kwotę zarobków

Odchodzący z naszej firmy pracownik prosi o wpisanie mu do legitymacji ubezpieczeniowej zarobków, jakie osiągnął w naszej firmie. Pracownik twierdzi, że gdyby nie wpisy wynagrodzeń w legitymacji ubezpieczeniowej, to mimo długiego stażu pracy i niezłych zarobków otrzymałby niską emeryturę, dlatego woli się zabezpieczyć. Chcemy pójść pracownikowi na rękę. Mamy jednak wątpliwość, czy możemy dokonywać tam wciąż tego rodzaju wpisów? Od wielu lat nikt nas o to nie prosił.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00