Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-05-01

Kiedy pracownik musi składać oświadczenie o kosztach uzyskania przychodów?

Rozpoczynam działalność i mam zamiar zatrudnić dwóch pracowników. Nie wiem, jak przy rozliczaniu się z nimi uwzględniać koszty uzyskania przychodu. Czy powinni oni złożyć oświadczenia, iż wskazują mój zakład jako właściwy do stosowania kosztów uzyskania przychodów? Czy jestem zobowiązany do uwzględnienia właściwej kwoty przy obliczaniu wynagrodzenia bez takiego oświadczenia?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00