comment
Porada
Data publikacji: 2005-05-01
Jak prawidłowo sporządzać zgłoszenia do ubezpieczeń?
Zatrudnienie nowego pracownika albo podpisanie umowy zlecenia każdorazowo rodzi obowiązek zgłoszenia tej osoby do ubezpieczeń w ZUS. Należy zachować przy tym odpowiedni termin i procedurę sporządzania i przechowywania dokumentu. Obowiązek sporządzenia dokumentu zgłoszeniowego powstaje także w trakcie zatrudnienia, np. jeżeli zmienił się kod tytułu ubezpieczenia lub zgłoszenia do ubezpieczeń członków rodziny ubezpieczonego.
Na nasze pytania dotyczące sporządzania dokumentacji zgłoszeniowej i jej przekazywania do ZUS odpowiada pani Anna Nogal - specjalista w Wydziale Kadr, Płac i Szkoleń Centrum Informatyki Grupy PZU SA w Warszawie.
W jakim terminie przekazują Państwo do ZUS dokumenty zgłoszenia do ubezpieczeń nowo zatrudnionego pracownika lub zleceniobiorcy?
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right