Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-01-01

Jak inspektorzy pracy przeprowadzają kontrole?

Kto może spodziewać się kontroli inspektora Państwowej Inspekcji Pracy? Czy inspektor uprzedzi nas o wizycie? Czego może dotyczyć przeprowadzona przez niego kontrola? Jakie obowiązki ma w takim przypadku pracodawca?

Odpowiedzi na te pytania zamieszczone poniżej pozwolą pracodawcy przygotować się do kontroli i zminimalizować jej negatywne skutki.
Kto objęty jest zakresem czynności inspektora pracy?
Inspektor pracy kontroluje pracodawców, czyli osoby fizyczne i jednostki organizacyjne (osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej), które zatrudniają pracowników, tj. osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00