Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-09-25

Czy po zmianie Kodeksu pracy należy przekazać wszystkim pracownikom nową informację o warunkach zatrudnienia

Zapoznałam się z ostatnimi zmianami Kodeksu pracy, które obowiązują od 5 sierpnia br., dotyczącymi przekazywania informacji o warunkach zatrudnienia. Czy muszę obecnie wszystkim pracownikom ponownie przekazać taką informację w sposób wprowadzony tymi zmianami? Czy jeśli nie mamy układu zbiorowego pracy, to muszę o tym poinformować pracowników?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00