Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-09-25

Co powinien zawierać regulamin przeprowadzania wyborów do rady pracowników

Jesteśmy zakładem pracy zatrudniającym ponad 100 pracowników. Obecnie czeka nas utworzenie rady pracowników. Nie jesteśmy objęci zakresem działania żadnej organizacji związkowej, wobec czego wyboru członków rady dokonają sami pracownicy w wyborach powszechnych. Do prawidłowego przeprowadzenia wyborów konieczne jest ustalenie z pracownikami regulaminu przeprowadzania wyborów. Co powinien zawierać taki regulamin?

PROBLEM
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00