Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-09-25

Czy o zmianie regulaminu wynagradzania należy zawiadomić agencję pracy tymczasowej

W naszej spółce od 1 października 2006 r. wejdzie w życie nowy regulamin wynagradzania, który korzystniej ukształtuje zarobki pracowników. Od 1 czerwca pracuje dla nas 6 pracowników tymczasowych. Czy o zmianie zasad wynagradzania naszych „zwykłych” pracowników musimy zawiadomić agencję pracy tymczasowej?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00